65 års erfaring med produktion og salg af kvalitetsprodukter
til den private og offentlige sektor.
Vi er særligt stærke i at udvikle innovative og kundetilpassede løsninger med tanke for forbrugertilfredshed og pris.
Vi står inde for skræddersyede løsninger, høje standarder, certificeringer, bæredygtighed, ansvar, fleksibel og hurtig levering.
Vi mener, det handler om tillid.
3 betydningsfulde ord
Tillid, retfærdighed og samarbejde er 3 værdier, der afspejler måden, vi arbejder på.
Værdierne kommer dagligt til udtryk i den måde, vi omgås hinanden – både som kolleger, men også i forhold til kunder og leverandører.
ABENA og Facility Management
Det er naturligvis den samme ABENA ånd der går igen i vores tilgang til Facility Management.
Her handler det primært om at levere integrerede totalløsninger som hjælper virksomhederne, institutionerne, skolerne, industrien, plejesektoren, hospitalerne og mange andre typer af kunder med at komme helt ud i krogene.
Det handler om rengøring, kildesortering og washroom, og det handler om innovative løsninger, som – på bedste vis – hjælper vores kunder med at øge effektiviteten.
Holdet bag Facility Management
Fast serviceteam & Kundehold
Vores serviceteam står altid til rådighed til at svare på spørgsmål til produkter eller aftaler. ABENAs kundekonsulenter, kundeservicerådgivere og projektledere er faglige kontaktpersoner og medansvarlige for koordinering i forbindelse med implementering, udvikling og evaluering af aftaler. Teamet er med hver deres ekspertiseområder klar til at yde den bedst mulige kundeservice og har stor forståelse for, at en problemfri implementering og servicering er essentiel for kunden.
Kundeholdet består af den helt rigtige sammensætning af eksperter, baseret på kundens behov – alle har daglig dialog og et tæt samarbejde i optimering i alt fra processer, arbejdsmetoder, rapportering og varesanering. Fælles for alle i teamet er, at tankegangen er ens – og med henblik på at skabe den bedste og mest fordelagtige løsning for kunden.
Udvikling & Undervisning
ABENA tilbyder udvikling og afholdelse af undervisning af medarbejderne. Dette omfatter bl.a.:
Kundeservice
ABENA tilbyder en skræddersyet kundeserviceløsning:
Konsulentteam
Konsulenten er den daglige kontaktperson og ansvarlig for statusmøder og løbende optimering. Alle vores konsulenter har stor erfaring og en bred viden inden for rengøring. ABENA sørger for, at konsulenterne tilknyttes efter geografisk placering således at tilgængeligheden er optimal.
Konsulentteamet i ABENAs virksomhedsgruppe består af 10 konsulenter med eget distriktsansvar samt en salgschef.
Mød vores konsulentteam
Herunder ser du vores konsulentteam, der hver dag arbejder for at kunne tilbyde dig de bedste løsninger og viden indenfor facility management.
Heidi Lund Uhrskov
Konsulent
Virksomheder
Sussi Erengaard
Konsulent
Virksomheder
Steffen Sander Klein
Konsulent
Virksomheder
Anders Dinesen
Konsulent
Virksomheder
Lene Gade Schultz
Konsulent
Offentlige kunder
Tonny Jacobsen
Konsulent
HoReCa
Julie Lind
Konsulent
HoReCa
Anne N. Baltser
Projektkonsulent
Rengøring & Kemi
Gitte Raahauge
Konceptansvarlig
Rengøring & Kemi